VERRA NIE UWIERA

– Czy można się przyzwyczaić do uznania klientów? – zastanawia się Tomasz Nasierowski, prezes zarządu spółki Kati, dystrybutora produktów przeciwżylakowych marki Veera, które właśnie po raz piąty otrzymały złoty „Konsumencki Laur Jakości”. – Zdecydowanie nie.

– Za każdym razem niezmiernie cieszy nas zaufanie klientów. To najlepszy dowód, że praca nad tym, by nieustannie podnosić jakość naszych wyrobów i szukać odpowiedzi na coraz to nowsze potrzeby konsumentów, przynosi efekty – dodaje.

Veera konsekwentnie rozwija zastosowanie innowacyjnych technologii w kolejnych produktach. Wykorzystanie wiedzy anatomicznej pozwoliło stworzyć wyroby o skutecznym działaniu przeciwżylakowym. Teraz dzięki technologii plastra miodu rajstopy zachowują swoje właściwości uciskowe i przynoszą ulgę w upalne dni. Mimo grubości zaczynającej się od 70 den, pozostają w pełni transparentne i „oddychają” o wiele swobodniej niż zwykłe rajstopy. Dodatkowo specjalny splot gwarantuje wyjątkową trwałość.

– Nie chodzi jednak tylko o zdrowie i wygodę – zauważa Nasierowski. – Wbrew powszechnemu przekonaniu, że działanie lecznicze i wygoda nie idą w parze z pięknem, Veera udowadnia, że można mieć wszystko: poczucie komfortu, efektywne rozwiązania przeciwżylakowe i piękne wzornictwo. I to w rozsądnej cenie. Myślę, że właśnie to połączenie szczególnie cenią klienci, dlatego też chętnie polecają nasze produkty innym.
A rekomendacja klientów jest istotna w realizacji celu, jaki wyznaczyła sobie firma: szerzyć wiedzę o profilaktyce i leczeniu chorób układu krążenia.

– Jesteśmy dumni z tego, że klienci doceniają prowadzoną przez nas kampanię informacyjną na ten temat – podkreśla prezes. – Wierzymy, że dzięki odpowiedniej znajomości zasad postępowania w przypadku tych schorzeń można łatwiej i skuteczniej przeciwdziałać ich konsekwencjom, na przykład przez dobór odpowiednich rajstop, pończoch czy podkolanówek uciskowych.

Utrzymanie wysokiego poziomu zadowolenia klientów przez tyle lat było możliwe jedynie dzięki współpracy ekspertów z różnych dziedzin.

– Marka Veera korzysta z wiedzy sprawdzonych i doświadczonych producentów, poza tym nieustannie śledzi rozwój medycyny i modowe trendy. To przekłada się bezpośrednio na jakość produktów – wyjaśnia Tomasz Nasierowski. – Chcę również pogratulować zespołowi Kati – zaangażowanie, wiedza i chęci naszych handlowców oraz przedstawicieli medycznych odgrywają ważną rolę w rozpowszechnianiu wiedzy na temat profilaktyki niewydolności żylnej. Cieszę się, że nasi klienci te działania dostrzegają i doceniają. Ich uznanie motywuje nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy.

Oprac. Aleksander Kluba

You May Also Like